Otsikko
Minulla oli Taskukirjasto -mobiiliaplikaatiossa tallennettuna "suosikkeja", joka toimi ikäänkuin muistilistana minulle, että nämä opukset aion joskus vielä…

Kysytty

Hei

minulla oli Taskukirjasto -mobiiliaplikaatiossa tallennettuna "suosikkeja", joka toimi ikäänkuin muistilistana minulle, että nämä opukset aion joskus vielä lainata ja lukea. Nyt kun mobiiliaplikaation tie on tullut päätökseensä, niin en pääse enää käsiksi noihin suosikkeihin itse mobiiliaplikaatiossa (ios), sillä "suosikit" valintaa klikkaamalla appi sulkeutuu ja palautuu kotinäyttöön.

Kysymykseni on, että onkohan data jotenkin teidän kautta saatavilla esim kulttuuri- ja vapaa-ajan toimialan it organisaation kautta? En muista kaikkia listattuja teoksiani ja olisi mahtavaa, jos tiedon saisi vielä jotain kautta takaisin ja voisin tallentaa opukset uudestaan esim helmetin "muistilista" -toimintoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taskukirjastoon lisätyt suosikit eivät valitettavasti siirry Helmet-verkkokirjaston mobiilisivustoon. Tästä on kerrottu Helmet-sivustolla https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Taskukirjas….

Data ei myöskään ole saatavilla Helsingin kulttuurin ja vapaa-ajan it-organisaation kautta. Taskukirjaston ylläpidosta vastasi Espoo ja sieltä aiemmin saadun ja tiedotteessa olevan tiedon mukaan data ei ole saatavilla. Näin vastaa Helsingin kaupunginkirjaston sovelluspäällikkö.