Otsikko
Minulla lojuu hyllyssä kasa vanhoja kirjoja, tai siis jopa suht uusia kirjoja jotka olen lukenut kerran enkä aio lukea uudestaan. Ostavatko kirjastot tällaisia…

Kysytty

Minulla lojuu hyllyssä kasa vanhoja kirjoja, tai siis jopa suht uusia kirjoja jotka olen lukenut kerran enkä aio lukea uudestaan. Ostavatko kirjastot tällaisia jämäkirjoja tai voiko niitä lahjoittaa kirjastoille? Esimerkkeina mainittakoon kirjat Hertta Müller - sydäneläin, John Maddox Roberts - Murha Tarsiksessa ja partiojohtajan käsikirja. Tuntuu tyhmältä heittää paperinkeräykseenkään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot ottavat vastaan lahjoituksia, oman valintansa mukaan. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, johon haluaisit kirjasi lahjoittaa. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät Kirjastot.fi-sivustosta osasta Kirjastot, http://www.kirjastot.fi/kunnankirjastot/.