Minua kiinnostaisi kaunokirjallisuus, jonka tapahtumat sijoittuvat Euroopan jälleenrakennusaikaan toisen maailmansodan jälkeen. Voivat sijoittua myös toisen…

Kysytty

Minua kiinnostaisi kaunokirjallisuus, jonka tapahtumat sijoittuvat Euroopan jälleenrakennusaikaan toisen maailmansodan jälkeen. Voivat sijoittua myös toisen maailmansodan aikaan.

Vastaus

Vastattu

Tässä muutama ehdotus:

Linturi, Jenni: Jälleenrakennus

Paasilinna, Mauri: Roihankorpi

Päätalo, Kalle: Ihmisiä telineillä

Sariola, Mauri: Jälleenrakennettu maa

Brook, Rhidian: Talo Elben rannalla

Ferrante, Elena: Loistava ystäväni

Taska, Ilmar: Popeda 1946

Lisää aiheeseen liittyviä kirjoja voi hakea Kirjasammosta https://www.kirjasampo.fi/fi hakusanoilla "jälleenrakentaminen" ja "sodanjälkeinen aika"