Otsikko
Minkälaista laadullisen tutkimuksen metodikirjallisuutta löytyisi aiheesta, miten tarkastellaan esim. interventiosta seuraavaa mahdollista muutosta, joka…

Kysytty

Hei!

Minkälaista laadullisen tutkimuksen metodikirjallisuutta löytyisi aiheesta, miten tarkastellaan esim. interventiosta seuraavaa mahdollista muutosta, joka ilmenisi muutoksen kohteena olevien ihmisten ennen-jälkeen -haastatteluista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston Helka-tietokannasta Löytyvät kirjat: Honkalampi, Seija: Asiakkaan kokemus alkoholin käytön mini-interventiosta (verkkojulkaisu) sekä Iso-Koivisto, Eeva: "Pois sieltä, ylös, takaisin" : ensimmäinen psykoosi kokemuksena. Niistä tai niiden lähdeviitteitä saattaisi olla apua.

Myös HelMetistä löytyvä teos Anna Liisa Aho:Isän suru lapsen kuoleman jälkeen : tuki-interventio ja sen arviointi voisi olla tutustumisen arvoinen.

Ennen kysytyistä kysymyksistä löytyi myös jonkinlaista tukea:
http://www.kirjastot.fi/fi-fi/tietopalvelu/kysymys.aspx?ID=6d069cf6-862…