Otsikko
Minkä nimisestä laulukirjasta löytyy nuotit sävelmään Meren rantaan käveltiin, kerroit lähteväsi pois, me kalliolla istuttiin.. ? Irmeli Tiihonen varpaisjärven…

Kysytty

Minkä nimisestä laulukirjasta löytyy nuotit sävelmään Meren rantaan käveltiin, kerroit lähteväsi pois, me kalliolla istuttiin.. ?

Irmeli Tiihonen
varpaisjärven lähikirjasto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ilmeisesti laulu nimeltä "Siniseen" eli Miian laulu, joka esitettiin Salatut elämät -televisiosarjassa tammikuussa 2002. Laulun säveltäjäksi mainitaan Vesa Mäkinen ja sanoittajaksi Satu Rasila. Verkkokeskustelujen perusteella tiedot on saatu ohjelman tuon aikaisilta kotisivulta.

Laulua ei valitettavasti ole julkaistu nuottina. Sanat ja kuunneltava versio löytyvät osoitteesta www.youtube.com/watch?v=PbIKY-ez3BM

6 ääntä

Kommentit