Minkä ikäisille soturi kissat kirjasarja sopii? Itse olen 10 vuotta ja olen niitä vähän lueskellut mutta välillä siellä on aika hurjakin kohtauksia niin olen…

Kysytty

Minkä ikäisille soturi kissat kirjasarja sopii? Itse olen 10 vuotta ja olen niitä vähän lueskellut mutta välillä siellä on aika hurjakin kohtauksia niin olen välillä miettinyt ovatko ne liian hurjia moni kaverini kyllä lukee niitä ja juoni on aina kiehtonut minut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ole mahdollista aivan suoraan sanoa, minkä ikäisille Erin Hunterin Soturikissa-kirjat sopivat. Lapset kehittyvät eri aikaan, joten vastaanottokyky vaihtelee. Neuvoisin, että jos sinusta tuntuu epämukavan hurjalta, älä lue – vielä. Voit ehkä lukea niitä hieman vanhempana. Jos tuntuu mukavan kutkuttavasti jännittävältä, voit lukea.