Otsikko
Minkä arvoinen on vuoden hopearaha 1775 kolikko, jossa lukee Kustaa III, Halkaisija n. 45 mm

Kysytty

Minkä arvoinen on vuoden hopearaha 1775 kolikko, jossa lukee Kustaa III, Halkaisija n. 45 mm

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhojen rahojen hintatietoja löytyy teoksesta Suomen rahat arviohintoineen. Rahojen arvoon vaikuttaa suuresti se, missä kunnossa ne ovat. Suomen Numismaatikkoliiton nettisivulta http://www.numismaatikko.fi/ saatte lisätietoa vanhoista rahoista ja niiden keräilystä.

Rahaliike Holmasto tarjoaa maksullista vanhojen rahojen arviointia. Tässä yhteystiedot: Arviointipuhelin-numeromme: 0600-96665
hinta 1.75 EUR/min + pvm