Minkä arvoinen on tanskalainen 2 kruunun reikärahakolikko vuodelta 1992? Terv. Vastausta kaipaava

Kysytty

Minkä arvoinen on tanskalainen 2 kruunun reikärahakolikko vuodelta 1992? Terv. Vastausta kaipaava

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

2008 Standard Catalog of World coins 1901-2000 -kirjan mukaan tämän rahan arvo on kiertämättömänä eli täysin käyttämättömänä 0,65 Yhdysvaltain dollaria. Käytetylle arvoa ei mainita lainkaan.