Minkä arvoisia ovat seuraavat rahat 1 penni vuodelta 1908 viisi penniä vuodelta 1917 kaksikymmentäviisi penniä vuodelta 1915 ja viisikymmentäpenniä vuodelta…

Kysytty

minkä arvoisia ovat seuraavat rahat 1 penni vuodelta 1908 viisi penniä vuodelta 1917 kaksikymmentäviisi penniä vuodelta 1915 ja viisikymmentäpenniä vuodelta 1916

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei Petri

Emme pysty valitettavasti vastaamaan tämän laatuisiin numismaattisiin kysymyksiin. Rahojen arvoon vaikuttaa mm. niiden kunto. Kehottaisin sinua kääntymään rahojen keräilyyn ja ostamiseen erikoistuneiden liikkeiden puoleen. Niitä löytyy netistä, katso esim. tästä linkistä:

http://www.kolikot.com/index.php?p=linkit

Terveisin Suomen Pankin kirjasto