Otsikko
Minä vuonna on syntynyt Kaj Kalin, kulttuurihistorioitsija ja paljon suomalaisesta muotoilusta kirjoittanut henkilö?

Kysytty

Minä vuonna on syntynyt Kaj Kalin, kulttuurihistorioitsija ja paljon suomalaisesta muotoilusta kirjoittanut henkilö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilta-Sanomat kertoo palstalla kuka? 19.3.2005, että Kaj Kalin on syntynyt 1958. Hän on muotoiluun erikoistunut toimittaja ja design-konsultti. Kalin on toiminut Taideteollisuusmuseon yli-intendenttinä 18 vuotta.

Lähde: Ilta-Sanomat 19.3.2005

7 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vastaus oli väärä. Hän on syntynyt 1956.