Otsikko
Minä vuonna mahtaa olla julkaistu Eila Kivikk'ahon runo "Tyyntä"?

Kysytty

Minä vuonna mahtaa olla julkaistu Eila Kivikk'ahon runo "Tyyntä"? Runo alkaa säkeillä

On lehvien siimes hellä
ja tuuli suloinen.

Kiitän vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Tyyntä julkaistiin ensimmäisen kerran Eila Kivikk'ahon vuonna 1952 ilmestyneessä kokoelmassa Venelaulu  (WSOY).

https://finna.fi/

Vain unen varjo : kaipuun ja surun runoja (toimittaneet Hannele Koivunen ja Laura Virkki, Otava, 1997)