Otsikko
Milloin seniorikansalainen voisi saada tietokoneen lisälaitteen asennusapua

Kysytty

Milloin seniorikansalainen voisi saada tietokoneen lisälaitteen asennusapua

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervetuloa pajaan laitteen kanssa niin katsotaan yhdessä. Ilman ajanvarausta opastuksen saaminen heti on aina epävarmaa mutta parhaat ajat siinä tapauksessa ovat klo 9-14 välillä. Ajan varaamalla opastaja on apunanne sovittuna aikana. Soita ja varaa aika puh (09) 816 57 607 tai sovitaan aika sähköpostitse. Sähköpostiosoite on sellonpaja@gmail.com