Otsikko
Millaista tietoa löytyisi asiakaspalvelusta kirjastossa?

Kysytty

Millaista tietoa löytyisi asiakaspalvelusta kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lindasta (yliopistokirjastojen yhteistietokanta) löytyivät hakutermeillä asiakaspalvelu ja kirjastot esim. seuraavat viitteet:
Korkeakoulukirjaston asiakaspalvelun arviointi / Iiris Kuusinen & Maria Nurminen.
Hki : Edita, 1999.
Success at the enquiry desk / Tim Owen.
London : Library Association Publishing, 1997.
Customer service exellence / Darlene E. Weingand.
Chicago : American Library Association, 1997.

Aleksista (artikkeliviitetietokanta) esim. seuraavat viitteet:
Tehokkuutta ja laatua kirjaston asiakaspalveluun benchmarking-menetelmällä / Iiris Kuusinen & Maria Nurminen. Signum 1999 ; (32) ; 8 ; s.154-157.
Pelaako palvelu? / Riitta Myllylä. Kirjastolehti 1999 ; (92) ; 6 ; s.10-11.
Asiakas? / Maisa Lovio. Kirjastolehti 1998 ; (91) ; 9 ; s. 274.
Kun teosta ei ole hyllyssä / Seppo Verho. Kirjastolehti 1997 (90) ; 1 ; s. 12-14, 30.