Millaisista kirjoista löytyisi vinkkejä, miten pieni koululainen pärjää koulun jälkeen ja mitä hän voisi tehdä?

Kysytty

Millaisista kirjoista löytyisi vinkkejä, miten pieni koululainen pärjää koulun jälkeen ja mitä hän voisi tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouluun lähtevän lapsen vanhempia askarruttavia kysymyksiä on käsitellyt laajasti Timo Parvela kirjassa "Kouluun! Ekaluokkalaisen vanhemmille" (WSOY 2011).

Käytännön vinkkejä ja puuhaa kotona olevalle lapselle löytyy esimerkiksi kirjasta "Mitä tehtäis koulun jälkeen? 365 vinkkiä 7-14-vuotiaille" (Gummerus 2001).