Millainen se laajakaista on, minkä voi lainata kotiin? Onko se tietokone. Miten sitä kotona käytetään? Vai onko se jokin lisäpalvelu koneelle.

Kysytty

Millainen se laajakaista on, minkä voi lainata kotiin? Onko se tietokone. Miten sitä kotona käytetään? Vai onko se jokin lisäpalvelu koneelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Welhon laajakaista internetin käyttöön. Kotiin saa lainaksi laajakaistamodeemin, joka liitetään omaan tietokoneeseen. Laina-aika on 2 viikkoa. Sopimus tehdään kirjastossa kirjallisesti.

Laajakaistoja ja digisovittimia lainaavat Helsingissä Kohtaamispaikka, Kirjasto Kymppi, Itäkeskuksen kirjasto ja Pasilan kirjasto
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kohtaamispaikka/