Millainen sää oli Helsingissä 29.11.1991 alkaen ja seuraavalla viikolla. Luminen /sula, aurinkoinen/pilvinen, kylmä/leuto. En tarvitse eksakteja meteorologisia…

Kysytty

Millainen sää oli Helsingissä 29.11.1991 alkaen ja seuraavalla viikolla. Luminen /sula, aurinkoinen/pilvinen, kylmä/leuto. En tarvitse eksakteja meteorologisia tilastoja vaan olen kiinnostunut millainen oli säätyyppi tyttäreni syntyessä tuolloin.

Vastaus

Vastattu

29.11.91 Suomessa vallitsi lauha lännen puoleinen ilmavirtaus ja sää oli muuttumassa selkeäksi. Lämpötila pääkaupunkiseudulla oli +6 astetta. Helsingin Sanomissa viiden vuorokauden sääennuste lupasi lauhaa, mutta vähitellen kylmenevää säätä. Pääkaupunkiseudulla oli odotettavissa sateita, jotka muuttuisivat vähitellen rännäksi tai lumeksi. Lämpötila oli aluksi 0 – +5 asteen välillä.

HS 29.11.91