Tarvitsisin nuotit hengelliseen lastenlauluun "milläs minä pääsisin taivaaseen?". Osaatteko auttaa?

Kysytty

Tarvitsisin nuotit hengelliseen lastenlauluun "milläs minä pääsisin taivaaseen?". Osaatteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä en onnistunut löytämään laulun nuotteja mistään käytettävissämme olevista tietokannoista. Ylen Fono-tietokannasta käy ilmi, että Ylen äänilevystössä kappale on äänitteenä; se on nauhoitettu vuonna 1985 ja esittäjäksi mainitaan Pertti Kallio ja lapset. Pertti Kallio on myös sanoittanut laulun, mutta säveltäjä on tuntematon. On siis täysin mahdollista, ettei laulua edes ole julkaistu nuottina, vaan se on levinnyt "suusta suuhun". Asiaa kannattanee kuitenkin vielä tiedustella esim. kristillisistä kustantamoista.