Millainen helppotajuinen opas olisi (tutkimustani varten) olemassa : 1. sisällöntuotannosta verkkoon (varsinkin nettiartikkelit jne), 2. toiminimen…

Kysytty

Hei, millainen helppotajuinen opas olisi (tutkimustani varten) olemassa : 1. sisällöntuotannosta verkkoon (varsinkin nettiartikkelit jne), 2. toiminimen perustaminen (mainosala, miten työllistää itsensä, työmahdollisuudet, "välivuoden pitäminen" - jousto- ja osapäivä- etätyöt) ..

Kiitos ! Olen googlannut ja etsinyt paikallisesta kirjastosta, mutta .. vaikea on löytää sellaista, mistä löytyisi ihan konkreettista apua, kun ei kuitenkaan ole täysin alojen asiantuntija.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama kirjaehdotus
verkkokirjoittamiseen:
Samela, Juha: Verkkosisällön hallinta - Helsinki : IT Press, 2002
Luukkonen, Marsa: Tekstiä tekemään! - Helsinki : WSOY, 2004
Niinikangas, Vesa: Ajatukset käyttöön - Turku, Enostone, 2001
Alasilta, Anja: Verkkokirjoittajan käsikirja - Helsinki, Inforviestintä, 2002
Toiminimen perustamiseen:
Castren, Martti: Toiminimi - Helsinki : Talentum Media, 2008