Miksi Young samurai kirjasarjan jatkoa ei ole suomennettu? Aiotaan jo se mahdollisesti vielä joskus suomentaa?

Kysytty

Miksi Young samurai kirjasarjan jatkoa ei ole suomennettu? Aiotaan jo se mahdollisesti vielä joskus suomentaa?

Vastaus

Vastattu

Tästä Chris Bradfordin sarjasta on tosiaan suomennettu kolme kirjaa vuosina 2009, 2010, ja 2011. Meillä kirjastossa ei ole tietoa mahdollisista uusista suomennossuunnitelmista. Suomennokset on julkaissut WSOY. Jos haluat, voit kysyä heiltä lisätietoa. Yhteystiedot löytyvät alta:

https://www.wsoy.fi/yhteystiedot/toimitus