Miksi vanhat, monta vuotta keytetty salanum ja salasana ei toimi?

Kysytty

Hei!
Miksi vanhat, monta vuotta keytetty salanum ja salasana ei toimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme kyllä keksineet mikä teillä voisi olla ongelmana. Ehdottaisin, että salasananne uusittaisiin kun seuraavan kerran asioitte kirjastossa. Uusin teidän lainanne ja niistä kertyi myöhästymismaksua 0,75 €.