Lainaaminen kolmen uusinnan jälkeen Vaski-kirjastoissa

Kysytty

Olen lainannut Salon pääkirjastosta 4 englannin oppikirjaa, joita olen lainannut 3 kertaa. Olisiko mahdollista saada lainata vielä yhden kerran?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastoissa voit uusia lainojasi enintään kolme kertaa, jos uusittavista teoksista ei ole varauksia. Tämän jälkeen et enää pysty uusimaan lainojasi verkkokirjastossa tai soittamalla kirjastoon, vaan sinun on palautettava lainaamasi teokset lähimpään Vaski-kirjastoon. Palauttaessasi lainojasi voit kuitenkin tiedustella, olisiko kirjat mahdollista lainata heti uudestaan. Mikäli kyseisistä kirjoista ei ole varauksia, uudelleen lainaaminen yleensä onnistuu.