Otsikko
Miksi tietokone ei muista kirjastokorttini numeroa ja salasanaa vaikka muistaa muiden sivujen tiedot? Onko teillä eri suojausasetukset?

Kysytty

Miksi tietokone ei muista kirjastokorttini numeroa ja salasanaa vaikka muistaa muiden sivujen tiedot? Onko teillä eri suojausasetukset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tein testin: Käytän Pentium PC -konetta ja Windows XP -käyttöjärjestelmää, siinä olen asetuksilla valinnut Mozilla Firefox -selaimeni muistamaan käytetyt kirjautumistunnukset. Tämä toimii myös HelMet -palveluun kirjautuessani.

Ehkä joku toinen koneen käyttäjä on muuttanut selaimen asetukset niin, ettei selian voi muistaa kirjautumistunnuksia? Oletko kokeillut jotain muuta selainta?