Miksi missään Minttu-kirjassa ei kerrota Mintun isän nimeä? Mintun äidin nimi on Lotta, isoveljen Ville ja pikkuveljen Santtu, mutta isän nimeä ei ole…

Kysytty

Miksi missään Minttu-kirjassa ei kerrota Mintun isän nimeä? Mintun äidin nimi on Lotta, isoveljen Ville ja pikkuveljen Santtu, mutta isän nimeä ei ole tietääkseni koskaan mainittu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minttu-kirjojen äiti Maikki Harjanne kertoi, että hänen muistaakseen Mintun isää ei ole nimetty. Yhtenä syynä on ainakin se, että Mintun isä on harvemmin lasten kanssa kuin lasten äiti, joka on kotiäiti. Tosin äidinkin nimi on mainittu ehkä vain kerran.

0 ääntä

Kommentit

Kyllä äidin nimi on mainittu useammin kuin kerran.