Miksi Jack Sparrow -kirjasarja loppuu kesken? Onko siihen tulossa vielä jatkoa?

Kysytty

Miksi Jack Sparrow -kirjasarja loppuu kesken? Onko siihen tulossa vielä jatkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rob Kiddin kirjoittamasta 13-osaisesta Jack Sparrow -kirjasarjasta on tosiaan suomennettu vain seitsemän osaa. Suomennokset ovat vuosilta 2007-2009, joten voi olla, ettei kustantajalla ole suunnitelmissa jatkaa suomennosten julkaisemista.

Kustantajalta, eli Sanoma Magazines Finlandilta, on kysytty asiasta. Jos sitä kautta saadaan vastaus, välitän sen sinulle.

4 ääntä

Kommentit

Jos vastaus selviää, niin toivottavasti tämä voitaisiin lisätä myös tänne eikä vain yksityisesti kysyjälle.