Miksi Helmetistä varaamani aineisto ei lähde liikkeelle, vaikka tein varauksen jo pari viikkoa sitten ja aineisto on koko ajan ollut hyllyssä useammassa…

Kysytty

Miksi Helmetistä varaamani aineisto ei lähde liikkeelle, vaikka tein varauksen jo pari viikkoa sitten ja aineisto on koko ajan ollut hyllyssä useammassa kirjastossa? Toinen aineistoista on lehti, onko tällä jotain merkitystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ole hyvä ja ota yhteyttä kirjastoosi, sillä emme pysty vastaamaan tarkistamatta lainaajatietojasi ja kyseessä olevaa aineistoa.