Otsikko
Miksi en voi uusia kaukolainaustani kuten muitakin lainoja? (heti aluksi tuli vain viikon laina-aika = liian lyhyt?

Kysytty

Miksi en voi uusia kaukolainaustani kuten muitakin lainoja? (heti aluksi tuli vain viikon laina-aika = liian lyhyt?

Vastaus

Vastattu

Kaukolainat ovat kirjastojen välisiä lainoja ja siitä syystä kirjasto tarkistaa, voiko lainan uusia lainaavasta kirjastosta. Yleensä lainat eivät myöskään näy samassa lainaajan rekisterissä kuin muut lainat, joita pääsee itse uusimaan. Kaukolainan uusintapyynnön voi tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Järvenpään kaukopalvelun yhteystiedot löytyvät täältä https://www.jarvenpaa.fi/--Kaukopalvelu--/sivu.tmpl?sivu_id=469