Miksei vanhoja tietoja poisteta, jos kirjastossa sanotaan, että kaikki on ok? Myöh.maksut maksettu.

Kysytty

Miksei vanhoja tietoja poisteta, jos kirjastossa sanotaan, että kaikki on ok? Myöh.maksut maksettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä myöhästymismaksujen pitäisi poistua aina järjestelmästä, kun asiakas maksaa ne. Joitain sotkuja voi aiheuttaa joskus harvoin se, että kirjastossa maksut pitäisi muistaa poistaa aina erikseen myös kirjastojärjestelmästä, koska maksujärjestelmästä tiedot eivät päivity automaattisesti kirjastojärjestelmään. Jos tällaista olisi tapahtunut, kannattaa ottaa yhteyttä kyseiseen kirjastoon.