MIKSI KIRJASTON NETTISIVUIL EI Voi olla seLLAst OSiooo mis vois niiiNQ kattoo siin kirjastos OLevii leffoi jotka oN hyllys?!?

Kysytty

MIKSI KIRJASTON NETTISIVUIL EI Voi olla seLLAst OSiooo mis vois niiiNQ kattoo siin kirjastos OLevii leffoi jotka oN hyllys?!?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitse HelMet etusivulta Tarkenna hakua. Kirjoita hakuruutuun **. Valitse sitten pudotusvalikosta aineisto DVD-levy tai videokasetti. Halutessasi voit valita pudotusvalikosta haluamasi kirjaston.