Mikähän vanha laulu? Äitini (92-vuotias) muisteli tällaista laulua mutta ei oikein muistanut... löytyyköhän mistään?

Kysytty

Mikähän vanha laulu? Äitini (92-vuotias) muisteli tällaista laulua mutta ei oikein muistanut... löytyyköhän mistään? Sanoja muisteli... mm. tällaista: Jos sinun takkisi kuluneelta näyttää, kääntäen takkisi korjaantuu, mistä sitä aina uuden takin kiireessä nappaa, meneehän se entinen kun maalaa ja rappaa ja muutenkin hiukkasen korjauttaa - vielä sitä tarpeessa käyttää saa. Jos sinun eukkosi kuluneelta näyttää, kääntäen eukkosi korjaantuu - meneehän se entinen kun maalaa ja rappaa ja muutenkin hiukkasen korjauttaa... jne

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi edelleen, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sählöpostilistalle, jospa joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi mistä laulusta voisi olla kyse! Ilmoitamme heti jos vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista kyseistä laulua?