Mikähän on se runo, jossa nainen katsoo peiliin ja miettii eri vuosikymmenillä, mitä voi pukea päälleen ja miltä näyttää. Seitsemänkymppisenä hän laittaa…

Kysytty

Hei

mikähän on se runo, jossa nainen katsoo peiliin ja miettii eri vuosikymmenillä, mitä voi pukea päälleen ja miltä näyttää. Seitsemänkymppisenä hän laittaa violetin hatun eikä yhtään mieti, mitä muut ajattelevat, vaan nauttii. Saattaisi olla Eeva Kilvenkin tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin useista blogeista löytyvä Kaunis nainen runo/loru/meemi. Tekijää ei tälle kuitenkaan mistään tunnu löytyvän. Eeva Kilven runokirjoja selailin ja ei ole Kilvenkään tuotantoa. Runoa on jaettu ketjukirjemäisesti blogeissa. Tässä linkki Punaruusut blogiin, mistä runo myös löytyy.

https://punaruusut.vuodatus.net/lue/2010/01/kaunis-nainen

3 ääntä

Kommentit

70- vuotias, pudonnut pois?