Otsikko
Mikähän mahtaisi olla tämä kirja? Siinä koko tarina sijoittui laivalle, jolle ilmestyi jonkin sortin hirviö, joka yksi kerrallaan tappoi kaikki laivalla olevat…

Kysytty

Mikähän mahtaisi olla tämä kirja? Siinä koko tarina sijoittui laivalle, jolle ilmestyi jonkin sortin hirviö, joka yksi kerrallaan tappoi kaikki laivalla olevat merimiehet. Kirja oli humoristisesti kirjoitettu (ei kuitenkaan lastenkirja) ja luin sen muistaakseni joskus 2010-vuoden tienoilla, joten sitä ennen ilmestynyt.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kuvaustasi vastaavaa kirjaa ei löytynyt. Tässä muutama kirja, joissa jonkinlainen hirviö hyökkää laivalla olevien kimppuun:

  • Philip Ridley: Suuri purskitsa (2003)
  • Pirunmeri (2011) Kirjalla on useita tekijöitä.
  • Mats Strandberg: Risteily (2016)

Tunnistaisiko joku palstan lukijoista oikean kirjan?