Etsin kaunokirjallisuutta, missä olisi introvertti henkilö.

Kysytty

Etsin kaunokirjallisuutta, missä olisi introvertti henkilö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet haku sanalla introvertti löytää vain tietokirjoja.

Siksi kokeilin eri sanoilla, joita liitetään introverttiyteen. Sanalla ujous (rajaus kaunokirjallisuus ja aikuisten kokoelma) löysin kirjat Ujous ja arvokkuus / Dag Solstad ; suomennos Tarja Teva, Muita hyviä ominaisuuksia / Petri Tamminen, Jimi / Janne Huilaja, Elämäni seinäruusuna / Stephen Chbosky ; suomentanut Jussi Korhonen, Joutilaita mietteitä / Jerome K. Jerome ; suomennos: Asmo Koste sekä sarjakuvakirjan En koskaan pitänyt sinusta / Chester Brown. Helmet

Haulla erakot löytyy monenlaisia kirjoja (useimmat jostain syystä jännäreitä) Tähän aiheeseen liittyviä löytyy ainakin muutama mm. Lyyralintu / Cecelia Ahern ; suomentaneet Lauri Sallamo & Heidi Tihveräinen ja Laulaisin sinulle lempeitä lauluja / Linda Olsson ; suomentanut Anuirmeli Sallamo-Lavi Helmet

Lisää kirjoja voisi löytyä mm. https://www.kirjavinkit.fi/