Koska kirjastoon hankitaan Andrzej Sapkowskin kirja : Herran soturit osa 2

Kysytty

Koska kirjastoon hankitaan Andrzej Sapkowskin kirja : Herran soturit osa 2

Vastaus

Vastattu

Kirjaa hankitaan kirjastoon heti, kun se on ennakkotilattavissa kustantamoilta kirjastoon. Kirjakauppojen ja kaupallisten äänikirjapalveluiden mukaan kirjan arvioitu ilmestymispäivä olisi 2.7.2021. Tällä hetkellä kirjastot pystyvät tilaamaan kustantamoiden kevättalvella ilmestyviä uutuuksia, joten uuden Sapkowskin ennakkotilauksia ja varausmahdollisuutta saa odotella kevään puolelle.