Mikähän mahtaa olla "aikajärjestyksessä" oikea järjestys lukea Asimovin "säätiö trilogiaa" johon kuuluu 7(!) kirjaa?

Kysytty

Hei! Mikähän mahtaa olla "aikajärjestyksessä" oikea järjestys lukea Asimovin "säätiö trilogiaa" johon kuuluu 7(!) kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikea järjestys on:

- Säätiön alkusoitto
- Säätiö
- Toinen säätiö
- Säätiö ja Imperiumi
- Säätiö veitsen terällä
- Säätiö ja Maa
- Kohti Säätiötä

8 ääntä

Kommentit

Hieman korjaan annettua vastausta: Kohti Säätiötä -kirjan tapahtumat sijoittuu Säätiön alkusoiton ja Säätiön välille, joten on lukujärjestyksessä toinen osa eikä viimeinen.