Otsikko
Mitkä sanomalehdet ilmestyivät 1960 -luvun alkupuolella Imatralla Etelä-Saimaa -lehden lisäksi?

Kysytty

Hei!
Mitkä sanomalehdet ilmestyivät 1960 -luvun alkupuolella Imatralla Etelä-Saimaa -lehden lisäksi?

Vastaus

Vastattu

Imatralla ilmestyi vuosina 1927-1993 Ylä-Vuoksi niminen sanomalehti, jonka painotus oli paikallisissa uutisissa ja tiedonvälityksessä. Muita yleissanomalehtiä ei tietojeni mukaan Imatralla 1960-luvulla ilmestynyt.

1 ääntä

Kommentit

Kiitokset tästä tiedosta. Kansalliskirjastossa näyttää olevan ko. lehden mikrofilmitkin saatavilla, joten pääsen eteenpäin tiedonhakupolullani.