Otsikko
Mikähän kirja sarja. Luin joskus 1980 luvulla. Siinä oli tyttöj. Asuivat perheineen kaupungissa. Erään tytön nimi oli säde

Kysytty

Mikähän kirja sarja. Luin joskus 1980 luvulla. Siinä oli tyttöj. Asuivat perheineen kaupungissa. Erään tytön nimi oli säde

Vastaus

Vastattu

Taru Mäkisen Ninna-sarjassa päähenkilö Ninnan paras ystävä on nimeltään Säde.

Ninna-kirjat:

Ninnan musta pilvi. 1982

Ninnan sininen kevät. 1983

Ninna ja kultainen nuoruus. 1983