Otsikko
Mikä on suositus yleisen kirjaston (kaupungin, kunnan) henkilökunnan määrästä? Käsittääkseni henkilökunnan suositusmäärä on riippuvainen kirjaston aineiston…

Kysytty

Mikä on suositus yleisen kirjaston (kaupungin, kunnan) henkilökunnan määrästä?
Käsittääkseni henkilökunnan suositusmäärä on riippuvainen kirjaston aineiston määrästä TAI kunnan/kaupungin asukasluvusta, mutta en tiedä, kummasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Opetusministeriön suositus yleisen kirjaston henkilökunnan määräksi on 1 työntekijä/1000 asukasta.