Mikä on nimen Minna alkuperä ja merkitys? Mitä muuta nimeen liittyy? Estin kirjaa, josta löytyisi luonnekuvauksia nimistä.

Kysytty

Mikä on nimen Minna alkuperä ja merkitys? Mitä muuta nimeen liittyy? Estin kirjaa, josta löytyisi luonnekuvauksia nimistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minna-nimen alkuperään ja merkitykseen on useammankin kerran vastattu Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa. Kirjoittamalla arkiston hakusanoiksi Minna ja etunimet saat vastauksen kysymykseesi. Kirjassa Hyyppä, Aki: Seppojormairmeli (Ajatus 2006) kerrotaan humoristisesti erinimisten ihmisten luonteista. Muuten etunimistä löytyy kirjallisuutta jokaisesta kirjastosta Suomessa.