Mikä oli tällainen niin sanottu "luolamieskirugia" tai paremmin sanottuna "kallonporaus"?

Kysytty

Mikä oli tällainen niin sanottu "luolamieskirugia" tai paremmin sanottuna "kallonporaus"?

Vastaus

Vastattu

Wikipediasta löytyy lyhyt kallonporausta esittelevä artikkeli. Myös Tiede-lehdessä ilmestynyt juttu kertoo kallonporauksen historiasta.