Mikä musiikkisävellys soi Paul Temple-kuunnelmien tunnarina ja kohtausten välissä?

Kysytty

Mikä musiikkisävellys soi Paul Temple-kuunnelmien tunnarina ja kohtausten välissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Charles Williamsin sävellystä Devil's galop on käytetty Paul Temple
-kuunnelmissa.

5 ääntä

Kommentit

Alkuperäisissä englanninkielisissä Paul Temple sarjoissa on tunnus sävelenä "Coronation Scot", jonka nimen pohjalla on samanniminen matkustajajuna.