Mikä musiikki on elokuvassa Platinan tähden? Mikä ja kenen sävellys taistelukohtauksen pianomusiikki?

Kysytty

Mikä musiikki on elokuvassa Platinan tähden? Mikä ja kenen sävellys taistelukohtauksen pianomusiikki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Internet Movie Databasen (IMDB) mukaan elokuvan Platinan tähden (Der weisse Afrikaner / Platinum) musiikin on säveltänyt Dieter Schleip. Soundtrack on saatavilla http://www.soundtrackcorner.de/der-weisse-afrikaner-p3005.htm . Taistelukohtauksen musiikki voi olla tietysti lainattu joltain muulta säveltäjältä. Jos sinulla on se tallennettuna, voit käydä soittamassa sitä musiikkiosaston kirjastonhoitajille. Jospa he tunnistavat kappaleen.