Mikä biisi on kysesssä ? Kyseessä on elokuva musiikki jossa alussa kuuluu hyminää ja sitten joku kuoro laulaa jotain mi do re mi juttua kyse ei ole musikaali…

Kysytty

Hei mikä biisi on kysesssä ?
Kyseessä on elokuva musiikki jossa alussa kuuluu hyminää ja sitten joku kuoro laulaa jotain mi do re mi juttua
kyse ei ole musikaali elokuvasta

Vastaus

Vastattu

Tämä on pelkkä arvaus: teema Ridley Scottin ohjaamasta elokuvasta "1492: Conquest of Paradise" ("1492 - Paratiisin valloitus")? Elokuvan musiikin on säveltänyt Vangelis.

Elokuvan teema YouTubessa: https://www.youtube.com/watch?v=p96pdqxxu_4 (alkaa suunnilleen kohdasta 0:48)