Elokuvassa Chef (DVD 2015, ohjaus Jon Favreau) soi alku- ja loppupuolella cha cha -tyyppinen musiikki. Onko tietoa musiikin säveltäjästä ja kappaleen nimestä ,…

Kysytty

Elokuvassa Chef (DVD 2015, ohjaus Jon Favreau) soi alku- ja loppupuolella cha cha -tyyppinen musiikki. Onko tietoa musiikin säveltäjästä ja kappaleen nimestä , entä onko sitä kuultavissa erikseen millään CD-levyllä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minulla ei valitettavasti ole katsottavissa Jon Favreaun ohjaamaa elokuvaa Chef, mutta kansaivälisestä elokuvatietokannasta löytyvän musiikkilistan mukaan elokuvassa on käytetty kahta kappaletta, jotka ovat cha cha –tyyppisiä. Toinen on Tony Pabonin ja Manny Rodriguezin ”I Like It Like That” (es. Pete Rodriguez), joka on ilmeisesti juuri elokuvan alussa, ja toinen on Tito Puenten ”Oye Como Va” (es. "Perico" Hernández).

Molemmat kappaleet löytyvät tallenteilta, joita on lainattavissa kirjastoista.

Oman kirjastoverkkoalueenne kokoelmista kappale "I Like It Like That" löytyy esimerkiksi äänitteeltä "Latin : the essential album : over 30 massive hits from Latin music's biggest stars". "Oye Como Va" sisältyy esimerkiksi äänitteeseen "The rough guide to Tito Puente : Oye como va? : salsa vibes of a mambo king".

http://www.imdb.com/title/tt2883512/soundtrack?ref_=tt_trv_snd
http://monihaku.kirjastot.fi/fi/