Otsikko
Mikä kirja voisi olla kyseessä? Todennäköisesti 90-luvulta, amerikkalainen, tarina kertoo amerikkalaisesta pikkukaupungista ja päähenkilöinä mm nuori raskaana…

Kysytty

Mikä kirja voisi olla kyseessä? Todennäköisesti 90-luvulta, amerikkalainen, tarina kertoo amerikkalaisesta pikkukaupungista ja päähenkilöinä mm nuori raskaana oleva nainen ja lopussa vanhahkot veljekset ottavat hänet ja vauvan asumaan luokseen. Harmittaa kun aikoinaan ei tullut otettua kirjan eikä kirjailijan nimeä muistiin, hyvin lämminhenkinen kirja jonka mielelläni lukisin uudestaan.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja voisi olla Kent Harufin Tasangon laulu.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_1239

1 ääntä

Kommentit

Harold soitti kelloa päässäni! Ihanaa, kiitos!!!