Mikä kirja? Se oli jokin kirja jossa oli useita kauhutarinoita. Yritän etsiä sitä aavekoira tarinaa, mutta en löydä sitä mistään kauhutarina sarjasta. Siinä…

Kysytty

Mikä kirja? Se oli jokin kirja jossa oli useita kauhutarinoita. Yritän etsiä sitä aavekoira tarinaa, mutta en löydä sitä mistään kauhutarina sarjasta. Siinä oli jokin perhe jossa perheen lapsi, näki ja kuuli aavekoiria. Koirat olivat usein agressiivisia? Joskus 2013-2016 veljeni luki sitä minulle. Halusin lukea sen vielä uudelleen mutta en tiedä mistä voisin Lukea sen. Se oli jonkun "älä lue pimeässä" kirjan tapainen.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Goosebumbs -sarjaan kuuluva R. L. Stinen Kolkko aavekoira?