Otsikko
Mikä kirja? Löysin kirjan Herttoniemen kirjastosta ns. nuorten aikuisten hyllystä. Kirja teki suuren vaikutuksen. Kirja kertoi nuoresta pojasta ja hänen…

Kysytty

Mikä kirja? Löysin kirjan Herttoniemen kirjastosta ns. nuorten aikuisten hyllystä. Kirja teki suuren vaikutuksen. Kirja kertoi nuoresta pojasta ja hänen isoisästään.

Luin kirjan 80-luvun todennäköisesti lopussa - kirja on varmasti ilmestynyt viimeistään 1991. En ole varma, mutta luulen kirjailijan olevan suomalainen. Ainakin itsekirja oli suomeksi. Itsellä oli käsitys, että kirjan nimi olisi voinut olla jopa vaikka Isoisä, mutta sillä nimellä en ole onnistunut kirjaa löytämään.

Kirja teki aikoinaan nuoreen suuren vaikutuksen, olisi mahtava löytää ja lukea kirja uudemman kerran.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Timo Parvelan kirjoittama kirja Poika, joka ilmesyi 1989? Tässä lyhyt kuvaus: https://timoparvela.fi/kirja/poika/