Mikä kirja kertoo, kuinka paljon minkäkin kokoinen uimahalli tai kylpylä tarvitsee uimavalvojia?

Kysytty

Mikä kirja kertoo, kuinka paljon minkäkin kokoinen uimahalli tai kylpylä tarvitsee uimavalvojia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuluttajaviraston ohjeet uimahallien ja kylpylöiden turvallisuuden edistämiseksi (Kuluttajaviraston julkaisusarja 4/2002) kertoo liitteessään suositukset uinninvalvojien ja hengenpelastajien lukumäärästä allastiloissa. Julkaisu on luettavissa Helsingin yliopiston kirjaston Kansalliskokoelmassa. Se on luettavissa myös verkkojulkaisuna osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi/user/loadFile.asp?id=3946 .