Kysyisin että kelpaako uimahalleissa opiskelijakortti myös kesällä kun on kesälomalla?

Kysytty

Hei! Kysyisin että kelpaako uimahalleissa opiskelijakortti myös kesällä kun on kesälomalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uimahalleissa saa opiskelija-alennusta myös kesällä. Uimahalleissa opiskelija-alennuksen saa voimassaolevalla lukukausitarralla aina uuden lukukauden alkuun asti. Esimerkiksi Mäkelänrinteen uimahallissa uusi lukukausitarra pitää olla kortissa alennusta varten viimeistään syyskuun loppuu mennessä, siihen asti kelpaa päättyvän lukukauden tarra.