Mikä iskelmä laulu alkaa sanoilla "Mun tyttöni näin kyseli kerran, tietää tahtoi hän kai tekevät he rakkauden retken vielä uudelleen. Miks sormusta he hetken…

Kysytty

Mikä iskelmä laulu alkaa sanoilla "Mun tyttöni näin kyseli kerran, tietää tahtoi hän kai tekevät he rakkauden retken vielä uudelleen. Miks sormusta he hetken kantaa silti eroten? Ja voivatko he anteeksi antaa vielä toisilleen? He tekevät sen kyllä usko pois muuten täällä turhaa kaikki ois ja sellainen on aina voima rakkauden." Laulu menee kutakuinkin noin mitä siitä muistan. Esittäjää en tiedä, mutta olen kuullut sen cd levyltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Adi Mulahalilovicin säveltämä ja Turkka Malin suomeksi sanoittama kappale He tekevät sen kyllä. Laulu alkaa sanoin Mun tyttöni näin uteli kerran. Kappaletta on esittänyt mm. Mika Pohjonen ja se on kuultavissa mm. äänitteiltä Rakkaustarina (1997) ja Tango : 16 huippuartistin tangoparaati.

Mikäli äänitettä ei löydy omasta kirjastostasi, voit tilata sen kaukolainaan muualta Suomesta.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4497356?checkRoute=1