Mikä fontti on Erin Hunterin teoksessa Soturikissat (Warrior Cats) sisällössä? En tarkoita tällä kannen tekstiä, vaan ihan sisällön kirjoituksen. Kiitos…

Kysytty

Mikä fontti on Erin Hunterin teoksessa Soturikissat (Warrior Cats) sisällössä? En tarkoita tällä kannen tekstiä, vaan ihan sisällön kirjoituksen. Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa sarjaa julkaisseesta Art Housesta, ja sieltä kerrottiin, että kirjojen leipätekstissä käytetty fontti on Adobe Garamond Pro.

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ja mikäs onkaan kannen fontti?

Tosiaan, mikäs fontti mahtaa kannessa olla?